Genap 30 June ni, I mean harini lahh kan hmm Ikmal last day kerja dekat sini. In the same time, harini aku offday so semalam 29 haribulan last day kerja dengan dia. Tipu lahh kan kalau aku cakap tak rasa apa-apa. Mesti lahh ada. Even, baru 3 minggu kerja sama-sama dengan tapi rasa macam dah lama kerja dengan dia. Tapi apa boleh buat, dia berhenti pun sebab nak futher study. Dia cakap dapat dekat Desaru tapi tak ingat lahh course apa dia amik. Well, I hope he will never forget me. Maybe. Macam biasa lahh kan kalau kerja dengan nanti ada jee dia nak usik aku. Sometimes sakit hati but sometimes ketawa. Tapi aku tak kisah sebab aku tahu dia saja nak bergurau dengan aku.

Lagipun semalam, memang shift kitaorg berdua. Iqbal cuti. Memang the whole day aku tak teringat pun pasal Iqbal walaupun sekali. Tapi ada lahh sampai satu tahap ni, semua gara-gara si Ikmal. Dia yang mention nama Iqbal jee tak habis-habis. Lol like I said before this, since Iqbal masuk, memang Ikmal asyik nak kenen kenen aku dengan Iqbal. Aku tak suka Iqbal lahhh. Takde hati pun dekat dia tauuu -.- Haisshhh nak kena si Ikmal ni tauuu.

One more thing, dulu kalau lepas solat rajin jugak lahh aku pakai perfume semua tapi aku dah tak pakai dah start bila Ikmal tegur. No, I mean dia akan pura-pura batuk bila masuk prayer room. Ikmal -..- Sebab dia memang aku dah tak pakai dah. Lagipun tak elok kan kalau lelaki bau perfume perempuan. Well, lately ni aku sendiri tak tahu kenapa tetiba dia pula yang rajin pakai perfume. So, aku apalagi. Doing the same thing like he do before this. Hahahaha padan mukaaa Mal oiiiiiii. Kalau aku dulu bila dia pura-pura batuk, aku malu sebab rasa macam berdosa sangat tapi kalau si Ikmal ni kalau aku buat macam gitu, tak tahu lahh pulak apa perasaan dia. Hmm tak kisah lahh. Aku tak pernah amik hati pun dengan dia selama ni.

Semalam lepas keluar prayer room, tetiba dia tegur....

Ikmal : Euww pakai lipstick ehh?
Me : Mana adaa! Ni bukan lipstick lahh. Ni lip ice jee.
Ikmal : Eleyhh yelaa tuu. Hahaha bukan Iqbal ada punn (See he mention again)
Me : Well, Hello! Takde mengena lahh dengan si Iqbal tuu. Bibir Dyba kering lahh tu yang pakai lip ice tuu.
Ikmal : *ketawa kuat-kuat*

Haishh sabar jee lahh dengan dia ni tauuu. Apa entah yang membuatkan dia asyik nak kenen kenen aku dengan Iqbal jee. Hmm lepas ni kalau Ikmal dah takde, dah takde tempat nak bergurau. Tinggal lahh dekat TF aku, Iqbal dengan Fauzi. Since aku ni pun bukan lahh banyak cakap manakan. So memang akan sunyi lahhh lepas ni. Tak tahu kenapa aku macam malu dengan Iqbal. Padahal takde apa pun. Dengan dia bahasakan diri dia "AKU & KAU" tapi hmm entah lahh....... Orang yang banyak cakap pun tak bolehh jugak sebab macam mneyibuk sangat pun ada jugak. Lol hmm what can I do? :'( 

No comments:

Post a Comment