Them! :)

Hye everyones! I just come back from Kembara Mahkota Johor at Plaza Angsana. Awesome lahh! Dapat tengok Tengku Mahkota Johor (TMJ) depan mata hoho :) Yela diorang naik motor bike ramai-ramai. Harini lastday Kembara Mahkota Johor tuu. Dah janji dengan Zatie & Fatin jumpa dekat Angsana pukul 12 tengah hari. Sementara tunggu diorang ni pehh tak nak lama lagi si Zatie ni? :O haha so aku pun decide makan Mcd lunch dengan adik dengan Aida & Eryn sekali. Sumpah lapar gilerr! Tak lama pun dekat Angsana ni kejap jehh sebab nak tengok TMJ ni jadi dalam pukul 3 lebih macam gitu aku balik dah. Boyfriend Zatie hantar sebab diorang nak keluar date! Haha

Sebelum tuu dapat jugak jumpa Shahrul Faridz! OMG seriously dah lama tak jumpa kau Shahrul! Haha last time kita jumpa pun kau hantar ubat kuning dengan ubat sapu dekat rumah aku. Waktu tuu aku minta dia ubat tuu sebab ada kita punya cruch excident. Tak terok mana lahh just jatuh motor dan tangan dia injured. Seriously I'm worried so much! Dan dan aku ingat lagi waktu dia excident tuu dia ada text dan masa tuu aku dekat camp Savanahill, Ulu Tiram. Tetiba dia text tanya

'Busyy tak? Ada benda nak cakap ni '
Selalu apa-apa dia akan call kalau nak story or anything. But ni dia text dulu. K bagi aku macam pelik lahh -.- Macam urgent sangat. Lagipun waktu tuu 2 3 pagi kott. Then aku pulak macam
'Ada apa ni? Okay tak? Awak kenapa? I dekat camp ni so if nak berborak macam tak boleh sebab semua tertidur nanti kang ada yang terbangun.'
Then dia tak reply. Nak tidur semula mcam tak boleh. Macam-macam dah aku fikir dalam kepala otak ni pasal dia. More to negatif think. SubhanAllah Dyba. Tapi aku gigihkan diri jugak untuk tidur sebab waktu tuu nak kena bangun pukul 5 pagi. Aku try jugak call dia tapi tak berangkat. K kecewa! Asal dia nihh? Nasib haritu hari Ahad jadi tengah hari dah boleh balik rumah. Balik jee rumah aku teros call dia sampai berangkat. Err kali ke berapa entah baru dia angkat kan. Jadi dia pun bercerita yang semalam dia excident itu ini baru balik dari futsal semua. Memang aku dah risau dah pasal dia waktu sebab waktu aku fikir
KALAU LAHH AKU DAPAT JUMPA KAU SEKARANG NIHHH ☹
Tuu yang aku teros text Shahrul nak mintak tolong pasal ubat tuu semua. Dan waktu ni last jumpa mamat Shahrul nihh haha kisah ni pun tahun lepas punya cerita bulan 2 gituu. Lama kan? Nampak tak berapa lama perasaan aku dekat dia? Actually lagi lama sebenarnya. Ehh? Haha okayy lupa kan apa korangg baca tadi. Takde kena mengena sebenarnya lol :')

Tengah lepak dengan Zatie, Fatin dan Shahrul dekat Mcd ni segala cerita diorang ada. Dari tak kenal teros kenal haha lepastu tetiba Shahrul metion nama crush kita hmm k! Part ni aku malas nak story. Seriously malas! Sakit hati hmm  takde siapa pun tahu. Tapi dalam perbualan ni ada kena mengena apa yang aku rasa selama nihh. Balik rumah baru aku terfikir semua ni pasal tu pasal nihh k semua! Ni jawapan bagi semua persoalan aku ke selama nihh? Betol ke apa aku rasa ni? Aku takut kalau ini kenyataan. No wonder lahh he do this to me. Now I know! But I need to find some other clue.

Dyba, kalau apa yang kau rasa ni kenyataan macam mana? Lagi kau dah syak siapa kan? Iyeww memang dan aku kenal orang tuu. Tipu kalau korang cakap aku tak sakit hati. Mesti lahh ada :') Lagi dah berapa lama nihh dia ignore semacam. Tak mustahil kalau dalam hati dia ada orang lain. Mungkin.... Ya Allah tabahkan lahh hatiku. Kalau kenyataan aku terpaksa lupakan dia. Lupakan segala tentang dia. Lupakan segala kenangan aku dengan dia. Memang pahit! :') Aku kena tabah! Hmm tapi aku tak setabah macam korang sangkakan :')

No comments:

Post a Comment