First at all, I wanna say hello July. Sedih sebenarnyaaaa. Tak tahu kenapa. Hmm mungkin terasa dengan ketiadaan Ikmal :'( Semalam Ikmal last. Dan semalam jugak aku offday. Sabtu tu last kerja dengan dia. Harini aku balik awal. Pukul 4. Gaji? Hmm dah dapat dah tapi macam sikit. Bukan tak bersyukur tapi entah lahhh.... Aku rasa macam kakak tersalah kira tapi nak tanya kakak dah balik. Dyba kuatkan semangat Dybaaa :')

Balik kerja terus text Ikmal tanya gaji dia berapa haha macam biasa lahh dia bukan suka nak bgtahu apa-apa dekat aku kan lol. Dia dapat full payment. Lepas tu kan, dia reply macam gini "Diba take care ea.. Jangan nak menggatal jee dgn Iqbal" Hahahaha sedihnyaaaa. Rasa macam nak menangis jee. Ikmal selalu usik aku. Well, I miss that moment. Lepas ni mana lahh ada orang nak usik aku dah. Iqbal? Hahaha buat masa ni tak tahu sangat nak berbual apa jee dengan dia. But at least I'm try to suit with him.

No comments:

Post a Comment