Farah & Eqa

Well this is our fisrt time hangout together at Johor. Selama ni dekat matrik jee keluar sama-sama. Ni baru ada masa nak keluar dengan diorg. Sebulan lepas habis matrik, memang aku saja menyepi. Tak contact sesiapa. Dalam tempoh tu jugak aku tengok dekat Insta diorg yang diorg keluar sama-sama dengan Aina, Madu & Izza. Sure lahh memang aku tak ikut. Tahu pun tak. Memang lahh terasa tapi salah jugak sebab aku yang diamkan dirikan. Even, Farah sakit pun aku tak tahu. Ya Allah, kawan apa aku ni kan? :'( I'm sorryy Farahhh..... Sometimes, kalau aku nak tahu pasal diorg nanti aku stalk diorg dekat twitter, instagram, tak pun dekat keek. Yurpp diorg lahh kawan matrik aku. I love them. Kalau dengan diorg memang non-stop bercakap. Ada saja diorg punya cerita.

Actually, malam semalam aku dengan Eqa overnight dekat rumah Farah. Aku yang balik-balik kerja terus pergi rumah Farah. Malam tu around pukul 2 tak silap baru kitaorg tidur sebabnyaaaa ada story mory hahaha pasal tu pasal ni. Hmm banyak sebenarnyaa. Yang pasal sakit hati pun ada tapi apa aku boleh buat? Masing-masing tengah marah so aku diamkan jee lahh. Kitaorang around pukul 11 macam gitu baru keluar pergi jejalan, makan, karoke semua. Farah yang drive. Then balik rumah Farah semula mandi semua. Malam tuu tengok bola. JDT lawan LNS. Hmm 1-1. Seri. Lepas ni harapkan JDT menang lawan dengan Kelantan. Lepas tengok bola tuu pergi kenduri dekat rumah cousin Farah. Dah habis tuu, baru abah dengan mama Farah hantar balik rumah. Kalau aku tak kerja esok, sure sure lahh aku nak stay one more night dekat rumah Farah. Tapi kerja kan apa boleh buattt...

No comments:

Post a Comment