Yeahhhh shout shout happy birthday to me hehehehe well I'm Nineteen now start from now. Even I can't celebrate with my friend but I never mind. I still happy what I have. Lagipun harini kerja tak dapat cuti pun. Ramai lahh jugak kengkawan wish semua tapi in the same time ada ke patut birthday aku, diorg pulak mintak aku belanja TF hahaha mengongg lahhh. Hadiah? Hadiah dapat kek jee lahh :)) Malam tuu Zaa bagi kek coklat. Tapi paling yang aku tak sangka sangat sangat teramat lahh sangat kan Zul datang JB weyhhhhhhh!

Macam gini cerita dia, masa tuu pukul 10 dah. Tetiba aku nampak Irsyad Sabiq sorang jee. Pelik lahh jugak kenapa dia ni dtg tetiba kan. Nak beli TF lahh kott. Tanya lahh nak apa semuaa then dia duduk jee tak amik pun yogurt. Kejap lagi the best part is I saw Zul in front the door. Then, dia masuk beli lahh yogurt then bayar semua. Okayyy speechless! What he doing here? -.- Bila tanyaaa tak nak jawab. Geram tauuu! Then aku masuk kitchen jakgi nak keluar nampak Secret Recipe atas kaunter. Zul sorang jee yang kerja situuu so of course I know who give it to me. Actually tunggu jugak dia wish dari pagi kan but still tk wishh. Okayy memang dia tak tahu kottt okayyy tkpe. Tapi kalau memang reason dia datang TF nak suprise kan aku, big thumbs up! He did it! Seriouslyy terkejut kott hahahahaha balik diorang hantarkannn tapi before that kitaorg jejalan pusing Danga Bay baru hantar balik rumah. Well, you know what? I have date with them tomorrow! Hahahaha memang diorg kena layan aku lahh bawak pergi jejalan. My birthday kann hahaha :D

No comments:

Post a Comment