Kenapa ni kenapa mesti teringat balik. Macam gini aku buka follower dekat twitter then adalah ternampak satu follower ni okayyy aku tahu siapa tapi masa tuuu buka dekat phone and lagipun phone kan tengah gilerr masa tuu so untuk buka orang tuu macam terlupa sekejap tauu. Then bila online dekat lappy baru teringat orang tuu so aku buka lahh follower semula keesokkan hari then nak cari orang tuu tapi hmm dia dah unfollow aku. What the heck?! Username dia pulak aku tak ingat, okayy this not funny sebab dia bukan guna fullname with all consonant and the alphaberd. So how come nak cari twitter dia niii? Haishhhh I keep try and trying but still not found. Try to find at his friend but the same result.

Aku dah cuba lupakan kau. Sudah okayyy! Okayy tipu kalau aku cakap aku tak ingat kau langsung. Ada memang ada tapi ingat macam gituu jee lahh. Your name just cross like that in my mind then missing. Tapi bila aku ternampak kau follow aku, terasa buat aku flashback semua perkenalan kita sejak sekolah menengah sampai lahh kau tinggalkan aku. Kau buat aku stalk kau semua dari A to Z then aku sendiri yang sakit. Kau tahu takk aku paling susah nak lupakan kau!! Then kenapa mesti aku nampak kau? Kenapa kau mesti follow aku? Then kali kedua aku tengok semula, kau dah unfollow. Kenapa? Kenapa kau buat aku teringat kau balikk. Kenapa?!!! :''''( I just can't accecpt why you leave me without any reasons and I just wanna know that WHY.

No comments:

Post a Comment