Home

Semenjak balik rumah ni rasa macam kosong. Kosong sangat and I don't know why.... Nak keluar tapi tak thu nak ke mana. Nak shopping, income pulak takde. Date? Hahaha jauh sekali. Dengan phone pun sekarang dah macam hapee. Gilaa nak mampos elak satu hari karang aku pulak yang gilerr lol. Semua orang yang pegang phone aku semua merungut "Apahal mcm gini?" Diorg semua sakit hati. Habis aku ni tak sakit hati lahh? -.- Niat memang lahhh nak beli phone baru tapi belanjawan masih tak mencukupi sebab sekarang ekonomi tengah merundum hahaha amikk kau cerita ekonomi dah sekarang aku ni. Nanti dan nanti dan terus menanti lol kena kerja dulu lahh baru dapat income weyhh. Mintak mak tapi mak tak nak layann. Sedihh :'( Hmm kena lahh berdikari. Ikutkan hati memang nak cari kerja and mak pun dah tanya bila lagi nak kerja tapi mak tanya sebulan sebelum habis matrik haaa kauuu tengok tuu awal-awal mak dah suruh kerja. Haishh mak ni chill ahh bagi lahh Dyba duduk rumah puas-puas sampai bosan. Ingat duduk rumah goyang kaki happe? Hmm memang tk lahhh kan. Aku lahh yang kena yang kena kemas rumah, masak, basuh baju dan semua lahhh. Tk kisah pun kena buat tuu semua :')

Another than that, mak pun buat business sikit untuk tambahkan income tiap bulan. Sejak 7 bulan lepas and the profit adalah jugak sikit daripada tkde kan. Kalau ada rezeki tuu adalah kan. So untuk sementara waktu tkde kerja ni aku tolong lahh mak untuk dapatkan extra money sikit. Adalahhhh.... 

No comments:

Post a Comment