Three weeks after finish matrics my life so lifeless. But getiing bored already and suddenly I miss all my friends on JMC. How are they? Sihat ke tidokk? Buatapa jee lahh sekarang ni kan hmm ada lahh jugak some of them I still contact. Semua menganggur duduk rumah gamaknyaa hahahaha waktu macam ni gini lahh rimdu nak pergi bilik Ain, gossip dgn Ain, tidur dengan Ain peluk dia semua ;'( Kalau dia cakap jangan buat nanti aku lagi nak buat haha nampak tak degilnyaaa aku dekat situu hehe but whatever it is i love her. 

Gambar ni masa kitorg pergi travel ke Melaka and dah alang-alang ke Melaka tuu apalagi aku call Echa terus jummpa dia dekat sana. Haa dengan Echa lagi berkali-kali rindu aku dekat dia. Dekat lima tahun lahh tak jumpa dia kan since tingkatan dua. Echa mcam dulu still cantik hehe tapi satu jee tk berubah. Aku lagi tinggi dari Echa hehe  ;p sorry sayangg.

But I know life on matrics just as memory. I can't go back at there. Lagi jauh dekat Tangkak yg macam pendalaman. Mostly, yang dekat KMJ semua dari Johor dgn Negeri Sembilan so macam tak berkembang sangat lahh. Tapi batch tahun depan semua dapat jauh-jauh. Dengar katanyaa lahh. Siapa yang dapat matrik dekat Tangkak tuu haha semoga berbahagia lahh ehh adik-adik sekalian :)

No comments:

Post a Comment