Sudddenly I try to flash back when I was young. Lagi kalau memalam macam gini buat rindu zaman sekolah. Rindu masa darjah satu hehe adalah tersuka jiran sebelah ni. Crush lahh gituu haha dulu kecik-kecik buatapa semua sama-sama tauuu sampai lahh dia pergi main bola petang petang pun aku ikut tengok hahaha tapi duduk tepi jee lahh. Then bila dah nak maghrib baru balik dengan dia. Dulu sekolah agama tk sama sebab dia lambat masuk so bila darjah dua baru darjah satu sekolah agama. Tapi itu pun kekadang nanti bila balik sekolah dia ajak balik sesama hahaha sweet takk kami? :p Main kejar-kejar, main sorok-sorok lahh haha memacam lahh. Rindu masa kecik duluu hmm. Dah lahh kitaorg satu kelas dari darjah satu sampai lahh darjah empat. Then darjah lima aku kena pindah rumah dgn pindah sekolah. Masa tuu dulu tuu nak pindah abah macam baru cakap harini. I mean esok nak pindah dia baru cakap semalam. Tk sempat sebenarnyaa nak bgthu kawan-kawan lain yg aku nak pindah :'( Memang sedih lahh masa tuu. Sumpah sedih gilerr lagi bila tak dapat jumpa jiran sebelah lagi.

Memang pindah rumah baru happy tapi tk happy sgt lahh sebab nak kena start dengan life yang baru. Sekolah baru and everything baru. Then terasa sangat nak balik tempat lama tuuuu. Dulu-dulu guna telefon rumah jee. Pernah sekali tuu ehh silap banyak kali sebenarnyaa hahah try call rumah jiran tuu tapi aku diam jee dengar dia suara orang tuu 'Hello' 'Hello' banyak kali hahahha entah lahh masa tuu tk berani sgt nak berbual dengan dia. Padahal dulu selalu spend time kott. Kadang kalau mak abah bawak pergi rumah lama kononnya nak tengok surat katanyaa. Terserempak jiran tuu tp tk bertegur pun. Tegur dengan adik dia jee. Tak tahu kenapa rasa macam malu kalau nampak dia. Then bila dah darjah enam, mak abah memang dah tak bawak pergi sana lagi dah. Hmm so memang dah tak contact jiran tuu lagi dah. Langsung dah takkk ;'( 

Tapi siapa sangka lepas empat tahun kemudian, kitaorg cuba untuk contact semula. Hahahaha bahagia lahh jugak masa tuu. Tk ingat sangat lahh macam mana bolehh contact. Hmm tk silap dekat facebook kott. He add me first. Tak rapat sangat masa tuu sampai lahh ada satu hari tuu kebetulan ada kawan aku dapat mrsm sama dengan tempat jiran aku ni. Start dari situ lahh aku rapat balik dengan jiran aku tuu sebab kekadang tanya pasal kaawan aku tuu semuaa. Alhamdulilah kitaorg contact sampai sekarang. Hmm jumpa? Tk tahu lahh bila dapat jumpa dia. Rasa memang dah lama sangat dahh. Agak kalau jumpa mesti segan gilerr kan. Aku rasa sangat! Hahaha kalau nak cakap apa perasaan aku macam aku umur tujuh tahun tuu, aku rasa tak lahh kott. I just accept he like my friend. My best friend. I call him my bestie :) Well I miss you neighbour a.k.a my crush hahaha.

No comments:

Post a Comment