Bad luck!

Err why that day make me so bad luck. Okayy on first time shift petang sampai malam kena closing semua, memang macam-macam jadi. I mean it bad luck for me that day. First, kenapa banyak customer nak menggatal ni? Err annoying tau. Order jee lahh ni ajak bergurau pulak. Last-last aku mintak Azrin jee yang hantarkan makan tuu nanti. Lepas tuu ada customer ajak makan cake sama-sama. That time 3 orang customer ni tengah celebrate birthday. I guess. Aku cakap takpe lahh sebab banyak kerja nak kena buat ni. Nak hantar makanan, clear table lagii. Kalau tak, nanti Ben bising hihi :P Last-last aku cakap dekat customer tuu, takpe lahh kek tu aku amik makan dekat sana jee. Mean jauh dari customer tuu haha gilerr kau nak makan cake setable dengan customer tuu haish tanak aku! Waktu tu tengah dok bawak troli pinggan, tetiba 'BUUUMMMMMMMM!!!' troli tu terlanggar meja err maluuuuu nyaaa >_< macam nak sorokkkk jee bawah meja. Then aku decide masokkk dalam kitchen terossss. Sumpahh malu teramat sangat waktu tuuuu! Cakap dekat Azrin kalau customer tuu dah pergi bagitahu aku. Tengah malu ni. Azrin dah ketawa-ketawa haish jahat betol ketawakan aku yerrr :( Aku jengok-jengok customer tu, err diaorang gelakkan aku jugak ke? Dalam hati 'Cepatlahh koranggg pergiii weyhhh! Err' Pergi pun akhirnya lepas tuu. Okayy dah selamat :)

Pukul 10pm macam tuu call abah suruh amik dekat tempat biasa. Jalan dengan Azrin sesama sebab dah malamkan, so aku tak berapa berani sangat lahh. Dalam kereta jee abah bising asal call tak angkat semua sebab lama dah menunggu. Then cari phone dalam beg dengan kocek seluarrr.......okayyy takde! Subhanallahhh mana pergi ni???!!!! Nasib Azrin tak balik lagi waktu so mintak dia temankan pergi balik tempat kerja tadi check mana tahu ada dekat situ, tertinggal dekat kaunter ke. Pungggg takdeee! :'( Mana pergi ni? Dah orang rembat keeeeeeeee haishhh habis number semua dalam contact phone. Mana aku ingat number semua olangggggggggg!!! hmm :'( 

But now aku dah renew balik number yang hilang tuu. So pleasee bagi number korang semua balik hehehe :P Don't worry aku tak akan tukar number okayy. Sumpah aku sayang gilerr number tuu tahu!

No comments:

Post a Comment