21 Mei 2014, Rabu

Lawatan ke Port Dikson bersama rakan sekelasku bagi subjek Marketing. Crush aku dan lelaki tu ikut lawatan ni. Aku macam suka bila dapat tahu crush aku pun ikut. Tapi tak seperti yang ku harapkan. Macam takda apa pun sebenarnya. Aku tak tahu kenapa trip kali ni bosan sangat. Adakah sebab aku bukan orang yang mengihiburkan? Ahhh entah lah. Bagi aku yang seronok waktu mandi pantai. Waktu dia kena tanam dengan pasir. Waktu Fad kena tanam jugak. Dan jugak waktu naik banana boot. Kitorg semua berpuak-puak macam tk bergaul. Aku pulak yang stress sebab memasing buat hal sendiri. 

Waktu dia kena tanam ahhhhh aku perati jee dia. Kenapa aku suka dia? Dia tak akan pernah perasan kehadiran aku. Aku tahu dia minat orang lain dan orang tu ada juga masa lawatan ni. Dia jadi photographer kitaorg dekat sana. Sekali dua je berbual dengan dia itupun sebab tanya pasal kemera tu. Kalau tak, takdenya nak berbual dengan dia kan. Aku malu. Aku segan bila nampak dia. Tapi aku berlakon macam takda apa yang berlaku. Padahal hanya Allah tahu saja betapa bedebarnya hatiku ini. 

Fad cakap "Dyba, kau mesti suka tengok satu gambar ni." Bila Fad tunjuk k aku menjerit. Faddddddd! Tak tidur malam aku macam gini haha mnegadakan. Aku dah tahu dia tak akan suka aku sebab Fad pernah whatsapp dengan dia tapi aku tak tahu kenapa hati aku masih suka dekat dia. Damn! I hate this feeling. Ussually, once that people that I crush doing something wrong, automatically I will hate him. But this guy...... Dia manderem aku ke macam mana? 

No comments:

Post a Comment