Yeahhh my university get 4 days as holidays. Actually, tknak balik JB punn sbb 4 hari tu mcm kejap jee tapi mak suruh balik so kena balik lah tu. Itupun macam last minute dgn tiket pun tk beli lg hahaha karang nak balik naik apa siakkk. Then, adalah haritu dekat whatsapp group diorg nak balik. So apa lagi memang teros aku call Halim suruh belikan lah. Alhamdulilah nasib baik ada :p Then balik dgn Halim & Soleh. Harisman aku dapat jumpa dekat TBS jee sbb tiket lain time. But we all still can together even just for awhile. Sampai dekat TBS around 6pm like that. Halim lambat sikit lepas tu dia sampai ajak pergi Subway. Aku bayar lahh hutang dia tapi bila sampai Subway nak bayar. Ohh myyy dalam wallet ada duit hijau sekeping jeeeee. Rasa macam ada duit colour merahhh weyhhh. Terpaksa mintak balik Halim hahahaha malunyaaaaa :'P

Aku segan sebenarnya sebab aku sorang girl. Ada 3 orang kawan Harisman... Malu lahhh nak makan subwaynyaaa lagi. Ishhhh ada part tu aku makan sampai terjatuh topping. Sumpah maluuu gilerrrrr :'( Aku baru makan half then teros tkde mood sebab terkena seluar. Last-last aku bagi Halim suruh habiskan. Halim bebel sebab mcm tk percaya bg dia. Membazir lahh, itu duit lahh apa lahh lagi. Sbb tk habis lah aku bg dia. Dia punya subway dah habis dulu. Pehhhh cepat gilerr habiss. Aku ni dok terkial-kial nak menghabiskannyaaa.

Dah makan tu pergi solat semua sbb kitorg punya tiket pukul 8 malam. Dengan menunggunya Soleh tak sampai lagi daripada td. Masa nak turun tu kannnnn, Halim tanya 'Kau kenapa makin pendek ni?' Then aku macam whtderrrrrr. Aku rasa kau tu yg makin tinggi kottttt. Bila Soleh dah sampai pulak he asking the same question like Halim. Pfftttttt aku makin pendek ke? Idk. Well, based on picture everyone can describe right? Hahahaha rasanyaaa diorang yg makin meninggi kott & aku yg mantain mcm gini :'(

No comments:

Post a Comment