Hello hello the musical hehehehe macam mana ehh nak mulanyaaaaa. Haishh Dyba ni kalau mengarut tak sah gamaknyaaa. Well apa bolehh buat :p Harini bermulanyaa hari pertama aku kerja balik dengan Ayam Penyat tapi sebagai part time. Like I story before this kan kerja TF dan TF pulak bagi cuti 2 hari dalam seminggu. So apalagi, aku manfaatkan lahh 2 hari aku tu untuk berkerja walaupun sebagai part time jee. Rasanyaa berbaloi lahh jugak 1 jam RM5. Ingatkan Lynn dengan Haziq kerja sekali tapi diorg cuti pulak harini. So dapat jumpa Aciq jee lahh tapi tu pun kejap jee sebab Aciq kerja sampai 7 malam jee. Well well the best ever what I want say is he said he promise want to pick up me after finish work. Hikhikhik kemain lagi bahagia aku lepas tuuu. Yela tak dapat buka sama sama dengan dia sekali kan. Like his promise he fulfill. Around pukul 9 lebih dia dah datang dah sebab nak amik aku kann hehehe :D

Balik tuu bukan terus ke rumah tapi kitaorang pergi melencong tempat lain hahaha dia bawak aku pusing-pusing satu Uda. Pusing-pusing punya lahh pusing barulah dia hantar balik. Hmm banyak lahh jugak share story dengan dia. Lagipun dah lama aku tak luahkan dekat sesiapa. Macam dah bertahun tak jumpa dia. Adalah lepas tuu tetiba dia mention tanya yang kita ni dah berapa lama kenal? Since bila? Dia cakap darjah6. Aku punya lahh ligat berfikir tolak tambah darab bahagi semua haa darjah6? Biar betol si Aciq ni kan. Aku rasa Form2 yelaaa tu pun dekat tuisyen kott. Then aku cakap lahh apa yang aku fikir. Macam nak tegakkan benang yang basah. Ada ke patut lepas tu dia marah. Dia cakap 'Dyba ni bagi lahh semangat sikit apa yang Aciq cakap' Yang aku apa lagi terkekek lahh aku ketawa. Tak reti kira apa Aciq ni. Kelakar kott hahahaha tak memasal darjah 6 kisahnyaaa......

Dulu kalau aku dengan Aciq berjumpa memang tak banyak cakap sangat dengan dia tapi entah tak tahu kenapa malam ni banyak pulakk aku cakap sampai tak terlayan dah dia. He is the first guy said that he attract me because my smiles. Ada ke patut dia cerita lepas tuu yang dulu first time dia duduk sebelah aku masa dekat tuisyen, dia sampai berpeluh-peluh hahahaaha k this funny! Dia cakap dia tak pernah bergaul dengan perempuan. Sebab dulu sekolah lelaki dari sekolah rendah. Masa Form4 baru masuk sekolah campur. Sekarang okayy jee aku tengok dia bergaul dengan perempuan hahahaha

No comments:

Post a Comment