Hi everyone. Actually many story that I wanna share with you guys. First at all harini genap sebulan sebelas hari aku menggangur hahahaha and bernula lahh keesokkan hari untuk aku berkerja. Akhirnya sampai juga masanyaa. Lagipun, in the same time Mak always suruh cari kerja sebab kalau kerja dapat lahh duit nanti kan. If nak compare duduk dekat rumah memang tak dapat apalahh kan. Tapi dekat rumah lahh aku yang kemas rumah, memasak, basuh baju, lipat baju and everything aku yang buat.. So bila dah kerja dah ni hmm aku rasa benda apa yang buat before ni mungkin akan buat jugak tapi tak semua. I mean just a certain thing works I will do. Itu pun kalau aku rasa aku nak buat lahh kan hahahaha tapi kalau part masak kali ni aku rasa memang tak akan buat dah. Sebab pergi kerja pukul 11 pagi sampai 11 malam. Bangun pun tak tentu so memang tak sempat lahh nak buat semua tuu. Kekadang kesian jugak kalau nak harapkan mak yang buat. Mak pun kerja jugakkan balik office hour then karang mak yang kena buat semua tuu. Adik aku lagi ahh pemalas satu hapeee tak nak buat. Kakak aku okayy lahh boleh lagi diharapkan hahaha whatever lahh! But ni apa yang mak nak.

Well well tomorrow I will start my work already. Aku kerja dekat Tutti Fruiti Bandar Baru Uda. So if sesiapa tuu free datang lahh sini okayy? :) Well even aku dapat kerja pun tak bagitahu sesiapa pun hahaha let's be secret first :")

No comments:

Post a Comment