Lockout!


Benda ni tak plan pun sebenarnya sebab tetiba si Tiqa ni ajak keluar tengok movie. Ingat nak tengok Battleship tapi Tiqa dah tengok pulakkk so decide tengok Lockout. Okayy fun lahh jugak! Macam excited gituu bila aku tengok movie yang macam advantured haha itu lahh aku :) Movie around 3.45pm like that so have one hour before movie. So kitaorang pergi makan cake Secret Recipe. K! Bukan lama lagi nak choose cake apa nak makan haha last-last I choose New York Cheese cake with Ice Blanded Chocolate. Yang Tiqa punya Chocolate Fudge cake with Ice Lemande. Awesome that cheese cake! Then going to MPH bookstore. K that time tak sangka pulak jumpa Kak Ana dengan Shah. Dari jauh tengok 
'Ya Allah handsome siak mamat ni! *ketawa* Tapi asal macam kenal jee ni? :O'
Lahh Shah Razmi rupanya haha Shah ni bila jee tak handsome kan. Ehhh! Correction haha time dia tak shave jambang dia jee lahh look so messy! Waktu tu nampak macam orang laki baru putus cinta haha lol k just joke! Tapi dekat tempat kerja pun sometimes dia boleh buat aku melting with his attitude. Oppps kantoi! Lol even macam annoying jugak kan. Sumpah rindu gilerr dekat orang Ayam Penyet semua! Boss, Kak Ana, Shah, Kak Miza ahh semua lahh kan :') Lepas tu ada Kak Ana tanya....
Kak Ana : Kau bila lagi nak datang makan dekat situ lagi dik?
Me : Ahh segan lahh kak nanti datang *tersipu malu*
Kak Ana : Ehh mengada *ketawa* datang jee lahh makan situ

K actually memang nak datang pun tapi takde masa kan.... Akak tunggu Dyba datang ehh? Haha dengar pun nanti diorang ni semua nak benti sebab boss besar macam asdfghjkl sikit. Cerewet nak mati! Haha semua dah tak tahan kan. Yang Shafiq pulak dah dapat dah beli motor. Itulah impian dia nak kerja sebab nak beli motor even umur dia baru 16tahun kan? Tapi perangai berlagak dah besar haha sabar jee lahh. Suka sangat  nak mengusik aku marah-marah. Ni aku takde mesti dia rindu nak marah aku ni kann fiq? Haha haritu tersempak dengan dia dekat Angsana nak cucuk duit. K mentang semua dah gaji kan apalagi pergi cucuk duit lahh kan... Aku nak makan ayam penyet dengan air soda gembira haha fuhh sedap! Lai lai datang Ayam Penyet Ria.

Boss Gee aku tu pun baik hati bagi duit seminggu lepas aku benti sebab nak beli portable charger. Actually dia dah janji dengan aku so kena lahh dia tunaikan *evil laugh* *joke* Tahu tak? K portable tu bateri spair. Aku nak beli ahh sebab Blackberry aku ni bukan boleh tahan sangat satu hari. Tu pun nak kena charge 2 kali sehari. Yela dah buka internet, lagu semua mana tak battery tak drain kan. Haish bila ni nak pergi Holoday Plaza? :( Tak sempat. Ecehh tempat lain menyempat jee kau pergi kan lol -,- After habis movie tu terjumpa pulak dengan ex boyfriend haha dia dengan Amin & Adib. Diorang ni menyempat lagi nak tengok movie kan harini. Padahal esok diorang exam mid-year ni. Haish korang ni tak agak kan :O

No comments:

Post a Comment