Balik dari KL tuu aku teros call Syakir Kahar sebab aku saja nak tahu kau dengan siapa? Dekat mana? K! Dia takde rupanya dengan kau kan teros aku letak. Tapi kan tengah on call ada suara-suara lahh kawan Syakir kott 
'Ehh Dyba ke tu? Dyba dah balik dari KL? Cepat lahh tanya dia...'
*Siapa pulak tuu? Kenapa macam noisy sangat ni?* Tapi aku takde lahh tanya Syakir macam tuu. Malas! Then sebab tak boleh tidur so aku prefer online fesbook *typoo* haha twitter, tumblr, skype semua lahh. Tengah online tetiba Echa bagi IM. Err kenapa Echa cakap macam gituu? Teros aku call dia.... Sedih pulak aku Echa cakap macam tuu :( Then everthing was fine.

Tetiba rasa macam 
'Err nak call ke tak nak? Nak call ke tak nak?'
K! Awkward lahh jugak nak call dia sebab mana tahu dia tak angkat ke kan. Sekali call jee dia angkat. I feel like wanna cry. Seriously! Kenapa dengar macam tak nak layan jee ni? Hmm then aku tak tahu nak cakap apa *padahal banyak benda nak tanya dia sebenarnya* Dengan background pun macam bising semacam terbantut nak tanya benda yang serious. Tetiba dia tanya....
He : Dekat mana?
Me : Dekat rumah lahh. Kenapa?
He : Ehh betol-betol lahh dekat mana?
Me : Ya Allah betol lahh dekat rumah. Asal ni?
He : Bukan dekat KL ke?
Me : *blurr* Mana tahu?
He : Dekat KL kan?
Me : Balik hari now dekat rumah pun. 12 lebih macam tuu baru sampai

Err mana dia tahu ni? Aku tak bagi tahu pun. Dan aku tak bagitahu sesiapa pun selain Jijie, Atiqa dengan Nisa jee. Err tapi ada updated dekat twitter jugak lahh :P hihi tapi bukan apa lahh mana dia tahu? Kisah pulak pasal aku tetiba. Dia tak ada twitter so mana dia tahu? Serabut aku fikir hmm whatever lahh kan maybe kawan dia ada bagitahu kee.... Then our conversation ending he said
'Ehh k lahh nanti apa-apa I contact awak ehh. Bye'
Aku nekad lepas ni aku tunggu dia contact dulu sampai....... Kalau takde jugak k I will give up! Jodoh tak akan ke mana . Maybe memang bukan jodoh kau dengan dia ke kan.... Sabar jee okayy :')

No comments:

Post a Comment