Hi Everyone

Agak lama aku tak updated blog ni bukan? Bukan apa sejak kerja memang nak updated susah sangat sebab takde masa. Okay lah tapi kalau nampak ada dekat Facebook or Twitter tuu aku just online via handphone Blackberry jee haha. Alhamdulilah dekat 3 bulan aku kerja akhirnya dapat jugak merasa pegang duit sendiri. Baru aku tahu betapa berkiranya mak abah aku ni kalau bab pasal duit ni. Sebabnyaa kita sayang nak belanja duit tuu untuk beli barang yang tak berfaedah. Kan? -,- Haha aku ni sometimes kalau jimat, jimat sangat tapi bila dah shopping. K! Baru perasan
 'Ehh banyaknya duit aku habis harini? --'' #Sigh 
Padahal beli barang tuu dua tiga item jee kott. Yela tengok harga dia macam mana Dyba! I see :P Nak tahu tak apa aku buat sekarang? Okayy lah aku updated ni sebab me become lifeless person! Haha you know why? I already resign at my work. When my parents know bout this seriously they gonna mad me because I made decision without their permission. K I'm sorry abah mak :( Sebab aku tahu diorang tak akan bagi. Aku resign sebab penat dah dengan maki boss tuu. Madah nak marah jee. Apa aku buat ada jee tak betol di mata dia. But sometimes dia suka bergurau dan buat kitaorang ketawa. Macam aku cakap ada kalanya kemarahan dia buat aku macam asdfghjkl -,- k! Paling aku suka perangai boss ni dia jenis tak berkira. Tuu paling best! Haha dia suka belanja anak buah dia semua makan. Such as ice-cream, kuih bahlu, mcd etc. Haritu malam weekand kan busy semua orang lepastu boleh pulak boss ni ajak ikut dia.
'Nak ke mana ni ehh boss?' --'
Nak tak nak aku kena ikut dia jugak sebab kalau tak aku tak boleh balik awal haritu. Karang kena balik pukul 10 malam. Dah lah aku penat waktu tuu. Jakgi tahu dia bawak aku ke mana? K dia bawak aku pergi makan mee rebus dekat kedai bawah lol boss aku ni. Aku tanya dia
'Kenapa ehh tak nak makan dekat tempat kita? Kan dapat makan ayam. Lagi sedap!' *ketawa
Boss aku jawab ~
'Kau ni tak bosan ke makan ayam hari-hari? Nak jugak kadang-kadang tukar selera kan'
Then aku pun iyew kan jee lahh haha lepastu dekat mee rebus tu ada taugeh. Banyak pulak tuu! Aku tak makan taugeh tuu then boss cakap suruh letak dekat pinggan dia haha sumpah kelakar gilerr dia ngomel sorang-sorang. Boss cakap kalau aku tak habis makan tak boleh balik. So terpaksa aku habiskan padahal baru makan kott petang tadi. Kena makan jugak! Akhirnyaaa dapat juga aku balik pukul 8 malam. 
K kalau nak cerita pasal 2 bulan lebih selama aku kerja memang tak habis ahh nak cerita dalam entry ni haha nanti kalau free aku updated pasal semua kawan-kawan kerja aku k? Termasuk Anis Syazwanie dengan Taca Cenonett :) Thankyou for your reading guys! :*

No comments:

Post a Comment