What I feel right now :')

Mungkin ada benar apa yang aku baca dalam blog Aizat Abd yang dia tentang hidup kita sebenarnya. Jangan sia-siakan hidup kita hanya dengan kesedihan. Malah hiasi lahh dengan senyuman walaupun sakit. Sepatutmya kita bersyukur dan sedar lahh yang kita masih hidup di atas muka bumi dengan keizinan Allah S.W.T. Kalau kita hanya mengharapakan orang lain, kita tidak akan mengenali apa erti hidup sebenarnya. Itu lumrah kalau manusia suka sama suka antara lelaki dan perempuan kerana Allah melahirkan perasaaan itu dalam setiap insan-Nya untuk berkasih sayang. Cinta tidak boleh dipaksa malah ia akan datang dengan kerelaan sendiri dalam diri masing-masing. Andai cinta tak terbalas jangan lahh kita menagih cinta dari dia. Iyew! Aku mengaku aku pernah merasainyaa dan ia terlalu sakit tapi bila difikirkan semula berbaloi ke aku hanya menagih cinta dari dia? Sedangkan dia sikit pun tak kisah malah ada insan lain dalam hatinya. Mungkin :') Dan aku terpaksa terima ini semua dengan hati yang terbuka. Aku mengaku kadang-kadang ada juga yang aku mengharapkan dia akan kembali kepadaku suatu hari nanti tapi aku sedar itu mustahil. Sebab kalau tidak dah lama dia akan cari aku jika dia mempunyai perasaan yang sama dengan apa yang aku rasa.

No comments:

Post a Comment