Azrul Azri

Just now baru on the phone with Azrul Azri. Jengg jenggg who that guy? He is just my friend. I guess lol. I kenal dia dua tahun lepas masa majlis akhir tahun kelas 5 Sains Tulen dulu. Masa tuu kitaorg buat dekat Taman Tasik Merdeka tak silap. Tapi kitaorg bukan kenal direct macam tuuu just masa I sampai tuu datang datang tengok 'Ehh siapa pulak ni kan?' Then adalah kawan ni cakap budak tuu rupanya cousin Zul. Ohh I see handsome kott dia tuu. But I tak amik point sangat masa tuu I mean I just try have fun with my friend, playing games and explorace.

Then macam mana entah semalam tengah on the phone tuu boleh terbit pasal our first meet haha okayy ni kelakar. Actually dia datang masa majlis akhir tahun kitaorg dia just as photograph. Just taking our 5ST picture. Malam tuu jugak bagitahu Zul 'Send my regrads to him' Then siapa tahuu he give response tooooooo. Then me was like............... Hahaha aku tak mimpi kan? :p We text to intro ourself and everything blah blah blahh.... So kenal lahh sampai sekarang and mama dia pun pernah jumpa bila dia dengan family datang JB.

Tapi ni bukan point nak story sebenarnya. Macam ni dia ni actually prefer chinesess girl daripada malay girl. I mean malay girl dia macam tak attract sangat. I guess. But aku kan malay girl how come dia boleh nak kawan dengan aku semua kan? Mesti lahh ada reason tersendiri. Takde lahh sah sah dia sendiri admit it. Then I feel curious. At the end he said the truth. Dia cakap masa majlis tuu aku yang buat dia attract untuk dia pandang aku. Then me was like....... because of me? 0_o Dia cakap lagi

'Tak perasan ke gambar semua mostly banyak yang ada you. Kalau boleh semua I nak masuk kan you. Then ada satu gambar tuu I nak amik senyap senyap tapi tak sangka pulak you boleh terpandang masa tuu'

Dia ketawa lepas cerita tuu -.- Lepas tuu kan terus lahh buka facebook tengok gambar masa majlis tuu semula. K! Betol lahh apa dia cakap tuu tapi aku tengok semua yang dia amik gambar tuu semua mesti time aku tengah selekeh selekeh semua. Yeahh I know that's call candid but alls that not make me look pretty -.- Sampai hati you Azrul lol but suddenly miss and wanna meet him again. This year 2013 he candidate SPM haha tak payah nak terkejut sangat lahh kan just I wanna wish him good luck :)

No comments:

Post a Comment